İşletme Bölümü Lisans Öğrencileri için Kültür ve İletişim Bilimleri Yandal Programı
“Türk-Alman Üniversitesi Çift Anadal ve Yandal Programı Yönergesi”nin gereklilikleri dahilinde seçilecek İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Lisans Programı öğrencileri Kültür ve İletişim Yandal Programı Sertifikasına sahip olabilmek için aşağıda belirtilen ders alma şartlarını yerine getirmelidir.
İşletme Bölümü’nün Kültür ve İletişim Bilimleri Yandal Programı öğrencileri, aşağıda belirtilen 6 zorunlu dersi alırlar ve yandal danışmanlarının onayına tabii olarak aşağıdaki yandal programı seçmeli ders havuzundan Kültür ve İletişim Bilimleri Bölümü tarafından açılması durumunda en az 8 AKTS’yi tamamlayacak şekilde ders seçerler. Bu havuzdaki derslerin yan dal öğrencileri tarafından seçilebilmesi için ilgili dersin o dönemde Kültür ve İletişim Bilimleri Bölümü tarafından açılacak olması gerekmektedir. Öğrenciler, Yandal programına, anadal lisans programının en erken üçüncü ve en geç altıncı yarıyılının başında, başvuru formu ve not durum belgesi ile başvurabilirler. Öğrencilerin Kültür ve İletişim Bilimleri Yandal Programına başvurabilmeleri için başvurdukları yarıyıla kadar İşletme Anadal Programındaki almış olmaları gereken tüm dersleri başarmış olmaları ve başvuru sırasında anadal programındaki AGNO’sunun 4 üzerinden en az 2.5 olması gerekir.
Yandal Programıyla ilgili ayrıntılı bilgi için lütfen tıklayınız.
Kültür ve İletişim Bilimleri Yandal Programı için Zorunlu Dersler
Ders Kodu |
Ders Adı |
Saat |
AKTS |
KKW103 |
İletişim Bilimlerine Giriş |
3 |
6 |
KKW105 |
Kültür Bilimlerine Giriş |
3 |
6 |
KKW106 |
Kültür Kuramları |
3 |
5 |
KKW150 |
İletişim Kuramları I |
3 |
5 |
KKW219 |
Yeni Medya Teknolojileri |
3 |
3 |
KKW251 |
İletişim Kuramları II |
3 |
5 |
Kültür ve İletişim Bilimleri Yandal Programı için Seçmeli Ders Havuzu
Ders Kodu |
Ders Adı |
Saat |
AKTS |
KKW221 |
Kültür Tarihi |
3 |
4 |
KKW226 |
Kültür ve Küreselleşme |
2 |
4 |
KKW317 |
Halkla İlişkiler |
3 |
6 |
KKW329 |
Dijital Medya Laboratuvarı I |
3 |
4 |
KKW332 |
Dijital Medya Laboratuvarı II |
3 |
4 |
KKW424 |
Kültürel ve Yaratıcı Endüstriler / Kurumlar |
3 |
4 |
KKW428 |
Kültür ve Medya Ekonomisi |
2 |
4 |